اسباب کشی کلمه ایست که همه ما حد اقل یک بار در زندگی هایمان مجبور به تجربه اش خواهیم شد، قسمت مهم ماجرا این جاست که اسباب کشی برای همه با سختی های بسیار همراه است بخصوص برای خانم های خانه که بیشتر سنگینی این کار دشوار به دوش آن هاست. اما با وجود تمام این سختی ها اسباب کشی برای همه ما امری اجباریست که باید انجام بگیرد پس باید به جای دور زدن مشکل و فرار کردن از آن تا قبل از نیاز پیدا کردن به این امر به دنبال راه چاره ای برای سهولت انجام آن برای  خودمان باشیم، با این حال چاره چیست؟

حتما شما هم جزو آن دسته ی بزرگ از مردم هستید که تا اسمی از اسباب کشی یا همان باربری به میان می آید دچار استرس می شوید اما نگران نباشید هستند معدود شرکت های باربری که بهترین خدمات را به شما ارائه میدهند. به همین جهت شرکت باربری شیخ بهایی برای تسهیل امر پر درد سر اسباب کشی و حمل و نقل بار شما مشتریان همیشگی خود آغاز به ارائه ی خدمات شایان ذکری در این زمینه کرده است.

برای مثال این که چطور وسایل بسته بندی شوند که تا رسیدن به محل نهایی و مقصد خود کاملا سالم بمانند نکته ی بسیار مهمی است که شرکت باربری شیخ بهایی به جهت آرامش خاطر و همچنین جلوگیری از ضرر و زیان شما با قیمتی مقرون به صرفه این خدمت را ارائه کرده و به همراه جلب اطمینان خاطرتان، شما را در روز های سخت اسباب کشی همراهی میکند.

خدماتی که توسط باربری شیخ بهایی ارائه می شوند

1. بسته بندی وسائل ظریف و شکستنی مانند ظروف داخل بوفه، کریستال ها و ... با استفاده از کارتن های 5 لایه به مقاومتی بسیار بالا

2. استفاده از استرچ رپ «سلفون»، چسب اسکات پهن، وکیوم بزرگ 90 متری شامل بابل رپ «فوم ضربه گیر» در بسته بندی

3. ارائه ی کارتن رگال دار(مشابه یک کمد کوچک که 12 دست لباس مجلسی و کت و شلوار) برای تمیز و مرتب جابه جا شدن و آسیب ندیدن لباس های مجلسی شما

4. ساک رختخواب

5. لایف پک، برای تمیز و مرتب جابه جا کردن لباس ها با ظرفیت 2 تا 3 کشو لباس

6. حمل و نقل جهیزیه تازه عروسان به مطمئن ترین شیوه ی ممکن

 

تصویر اصلی محتوا

پرسش و پاسخ ثبت شده : ۱ مورد

خانم نیلی - 1394/10/13

ایا کارگران بسته بند تون مهارت لازم دارند


پاسخ مدیر سایت

سلام . بله ما کارگر های کاملا آشنا با کار و زبر دست ، برای انجام بسته بندی های مشتری های شرکت در نظر گرفتیم .

پرسش و پاسخ