معمولا هر زمان اسمی از اتوبار یا باربری به میان می آید اولین نکته ای که به ذهن همه ما می رسد چگونگی بسته بندی وسایل است. این که ما بدانیم قبل از انجام جا به جایی چطور وسایل را بسته بندی کنیم نکته ی بسیار حائز اهمیتی است. اگر ما بتوانیم هنگام باربری یک بسته بندی استاندارد داشته باشیم نیم بیشتری از استرس های ناشی از به میان آمدن اسم باربری و جا به جایی برایمان از بین خواهد رفت و دیگر نیازی نیست هیچ گونه استرسی از شکسته شدن یا آسیب دیدن وسایل مان حین انجام باربری داشته باشیم.

برای آنکه بتوان هر کاری را به بهترین وجه ممکن انجام داد، همیشه نیاز به داشتن امکاناتی خوب و کاملا تخصصی است.

روش ها بسته بندی در اثاث کشی

شرکت باربری شیخ بهایی به جهت اهمیت بالای رضایت مشتری، در ارائه خدمات بسته بندی خود از بهترین لوازم از جمله: کارتن های بسیار محکم و چند لایه و بزرگ ، فوم های ضربه گیر ، کارتون هایی مخصوص پوشیده با فوم و پنبه برای وسایل قیمتی و شکستنی  سلفون ؛ برای آسودگی هرچه بیشتر خاطر شما مشتریان عزیز استفاده میکند.

برای داشتن یک حمل و نقل و باربری خوب باید نکات را رعایت کرد که ما در زیر به شرح آن موارد برای شما میپردازیم:

1. لطفا صبر کنید هنوز وقت رفتن به سراغ وسایل نیست ، شما قبل از هر کاری باید لیست مرتب و کاملی از کار ها و وسایلی که باید در طول کار انجامشان دهید تهیه کنید.

2. اما وسایل مورد نیاز شما برای یک بسته بندی مطمئن. خب شما برای این که یک بسته بندی خوب و مطمئن داشته باشید نیاز دارید به: کارتن (البته نه هر کارتنی کارتن های ضخیم و سفت و مطمئن)، طناب محکم، چسب نواری پهن و محکم، پلاستیک های حباب دار، روزنامه، ماژیک (ترجیحا دو رنگ ماژیک استفاده کنید مشکی/آبی و قرمز تا بتوانید برای نشان دادن وسایل حساس یا شکستنی از رنگ قرمز استفاده کنید که زمان جا به جایی دقت بیشتری در حمل آن ها شود ) و فوم.

3. قبل از بلند کردن و جا به جایی هر یک از جعبه های پر شده با وسیلتان به دقت جعبه را برسی کنید و از محکم بودن اتصالات جعبه مطمئن شوید.

4. در بسته بندی لوازم شکستنی تان برای جلوگیری از به هم خورد و درنتیجه شکستن ظروف بهتر است هر یک از ظرف ها را به صورت جداگانه در روزنامه بپیچید و بعد بین ظروف و وسایل شکستنی فوم قرار دهید.

5. وسایل ارزشمند و گران قیمت مثل: طلا، پول یا جواهرات را با وسیله نقلیه شخصی خود حمل کنید.

6. بعد از اتمام کار بسته بندی، برای جوگیری از احتمال جا گذاشتن جعبه ها حتما یک دور تعداد آن ها را به صورت دقیق بشمارید.

7. بعد از اتمام چیدمان وسایل درون جعبه ها نام تک تک وسایل داخل آن ها را با برچسب و ماژیک روی در جعبه ها بنویسید و در صورتی که وسایل شکستنی داخل جعبه دارید حتما با خط درشت و ماژیک قرمز روی جعبه بنویسید «شکستنی».

8. حال برای سهولت در انجام کارتان زمان منتقل شدن به خانه جدید و شروع چیدمان وسایل روی جعبه ها به مکانی که به آن تعلق دارند هم اشاره کنید مثلا: وسایل آشپزخانه، وسایل اتاق خواب.

برای سهولت در انجام کار های بسته بندی خود هنگام باربری میتوانید با ما تماس بگیرید شرکت باربری شیخ بهایی به صورت شبانه روزی آماده ارائه بهترین خدمات بسته بندی به شما مشتریان عزیز است. شرکت باربری شیخ بهایی در تمامی نقاط تهران از جمله منطقه دارای شعبه می باشد برای رزرو می توانید به باربری ونک مراجعه نمایید.

خط شبانه روزی: 02188060002

شعار ما: اطمینان، آسایش، آرامش و جلب رضایت شما عزیزان می باشد.

تصویر اصلی محتوا

پرسش و پاسخ ثبت شده : ۱ مورد

محمد رضا - 1394/09/16

سلام و خسته نباشید . متشکر از توضیحات خوبتان . اگر بخواهیم علاوه بر حمل و نقل بار بسته بندی وسایل را هم به شرکت باربری شیخ بهایی بسپاریم ، شما برای بسته بندی بار ها هم هزینه ی جدا دریافت میکنید ؟


پاسخ مدیر سایت

سلام متشکر . سپاس بابت توجهتان . بله شرکت باربری شیخ بهایی برای بسته بندی وسایل شما قبل از حمل و نقل آن ها هزینه ای جدا دریافت میکند .

پرسش و پاسخ