طی مقالاتی که قبل بر روی سایت قرار داده شد اطلاعات لازم برای سهولت درانجام مراحل بسته بندی لوازم و مراحل قبل از شروع جا به جایی اثاثیه ، توسط شرکت باربری شیخ بهایی برای شما مشتریان عزیز شرح داده شد ؛

حال نوبت به آن رسیده تا نکاتی چند در مورد خود پروسه جا به جایی و حمل و نقل بار را متذکر شویم تا شما عزیزان در انجام صحیح این مراحل نیز دقت کافی را به کار برده و از به سلامت رسیدن وسایل و اسبابتان به مقصد اطمینان کامل پیدا کنید و جای هیچ گونه استرس برای شما باقی نماند .

توصیه های شرکت باربری شیخ بهایی حین انتقال بار ها و انجام باربری :

 

الف) دقت کامل داشته باشید که راننده ای که قصد حمل وسایل شما را تا مقصد مورد نظرتان دارد باید به صورت کامل از نوع بار شما با خبر باشد تا با توجه به نوع بار نحوه ی بارگیری را مشخص کرده و به چگونگی کنترل مهار بندی اثاثیه شما کاملا آگاه باشد .


ب) نکته ی دوم این است که راننده و کمک راننده باید در حین انجام باربری جایی بایستند که برای کارگر های حمل بار به سمت ماشین مزاحمتی ایجاد نکنند و همچنین خودشان هم به علت سهل انگاری دچار آسیب دیدگی نشوند و کار باربری شما طولانی یا متوقف نشود .

ج) توجه داشته باشید که راننده ی ماشین حامل اسباب و اثاثیه شما موظف است تا در صورت وقوع هر توقف یا ترمز ناگهانی همچنین پیش از تخلیه وسایل شما در مقصد مهار بار های شما را کنترل کرده و از محکم بودن اتصالات آن اطمینان کامل حاصل کند تا حتی کوچک ترین احمال آسیب دیدگی هم برای وسایل شما وجود نداشته باشد.


د) نکته ی حائز اهمیت دیگر که شما باید به آن دقت داشته باشید این است که راننده حمل کننده بار شما باید به طور منظم و مرتبا پس از طی هر 80 کیلومتر از مسیر ، اثاثیه شما را بازبینی کند و از سلامت سیستم مهار بار ها مطمئن شود و اگر در مهار بندی وسایل شما نقصی مشاهده کرد سریعا به طور مجدد سیستم مهار بار هایتان را تنظیم کند و از منحرف نشدن وسایل شما در ادامه مسیر اطمینان حاصل کند.

و در پایان توصیه شرکت باربری شیخ بهایی به شما مشتریان عزیز این است که :

اگر در زمان تخلیه اثاثیه تان از ماشین باری متوجه این نکته شدید که قید و اتصالات بار ها از شرایط مناسبی برخوردار نیست به طور مثال : وسایل از جای اولیه شان منحرف شده یا صدمه دیده اند و قید ها و تجهیزات مهار بارتان جابه جا شده اند ، حتما باید راننده را ملزوم کنید این امر را به شرکت یا موسسه حمل و نقل مربوطه اطلاع رسانی کند تا هماهنگی مراتب برای ارائه بهترین خدمات به شما صورت گیرد.

تصویر اصلی محتوا

پرسش و پاسخ