حمل اثاثیه به شکل صحیح و پیشگیری از بروز آسیب های شدید و خسارت های مالی در حمل و نقل و جا به جایی ها، مسئله ای بسیار مهم و قابل توجه بوده و از دغدغه های اصلی در اسباب کشی به شمار می آید. امروزه شرکت های باربری مختلف با کادری مجرب و آموزش دیده، توانسته اند این مشکل را مرتفع نموده و از بروز صدمات و خسارت های ناشی از جا به جایی پیشگیری نمایند. باربری جردن از جمله باربری های موجود در سطح شهر تهران است که بهترین خدمات را به صورت 25 ساعته ارائه می دهد. شرکت های باربری مجهز به کادر مجرب و آموزش دیده ای بوده و وظیفه انتقال و جا به جایی درون شهری و برون شهری اثاثیه و محموله های باربری را به عهده خواهد داشت.

وظایف شرکت های باربری چیست؟

گسترش تاسیس شرکت های باربری و حمل و نقل در نقاط مختلف استان تهران و شهرستان ها توانسته است مشکل حمل و نقل را مرتفع نموده و در زمینه های مختلفی مانند بسته بندی وسایل منزل، اداره و سایر مکان ها، حمل و نقل وسایل بسته بندی شده از یک مکان به مکان دیگر و تجهیز وسایل در منزل جدید به متقاضیان خدمات ارائه می دهند. بی دقتی، در دسترس نبودن امکانات و تجهیزات مورد نیاز بسته بندی، بسته بندی وسایل، تجهیز نبودن و غیر اصولی بودن وسایل نقلیه در جا به جایی های شهری و برون شهری از اصلی ترین عوامل آسیب زننده به وسایل منزل، اداره جات و بسیاری از مکان های دیگر هستند که خسارات مالی بسیاری را بر اشخاص تحمیل نموده و تجربه یک جا به جایی نامطلوب را ایجاد خواهند نمود. برای اینکه های باربری بتوانند رضایت مشتریان خود را جلب کنند باید به اصول بسته بندی و حمل اثاثیه منزل آشنا باشند. باربری جردن با آموزش کادر خود توانسته است کارگران متخصص و با مهارت تربیت کند. 

اتوبارهای حمل اثاثیه مجهز به کارکنان و کادری مجرب بوده و به شکل حرفه ای قادر به بسته بندی اصولی، صحیح و استاندارد کلیه اسباب و وسایل مربوط به جا به جایی می باشند. حمل اثاثیه توسط شرکت های باربری، اطمینان خاطر بسیار زیادی به افراد بخشیده و استفاده از بیمه نامه های باربری نوعی ضمانت حمل اثاثیه به شکل صحیح و اصولی به شمار می آید.

 

باربری جردن

 

تاثیر بسته بندی صحیح بر سلامت حمل اثاثیه چیست؟

یکی از اصلی ترین دلایل صدمه رسان به حمل اثاثیه مختلف، بسته بندی ناصحیح، غیر اصولی و عدم استفاده مناسب از حفاظ های پوشاننده مناسب و عایق ضربه جهت حفظ سلامت اسباب و وسایل در جا به جایی ها به ویژه جا به جایی های برون شهری در مسافت های طولانی و پر خطر است. استفاده از تجهیزات مناسب بسته بندی مطابق با اصول و متدهای حمل بار روز دنیا و اروپا از مهم ترین امتیازات شرکت های باربری در حمل اثاثیه بوده و از ایجاد صدمه و تخریب در آن ها پیشگیری می نماید. باربری جردن با بسته بندی اثاثیه منزل به شکلی استاندارد از آسیب به اثاثیه جلوگیری می کند. کارتن های کوچک و بزرگ مقوایی محکم و چند لایه، فوم های صنعتی ورقه ای بزرگ ضربه گیر، سلفون های رولی بزرگ جهت پوشاندن و بسته بندی اثاثیه، کارتن های کاور شده و عایق بندی از مهمترین تجهیزات مورد نیاز حمل اثاثیه هستند که به شکل تخصصی در بسته بندی های باربری مورد استفاده قرار داده می شوند.

وسایل استاندارد حمل اثاثیه چگونه است؟

توجه به وسایل استاندارد حمل بار اهمیت بسیار زیادی در حمل اثاثیه داشته و از مهمترین فاکتورهای حمل و نقل و جا به جایی آسان به شمار می آید. شرکت های باربری مجهز به انواع ماشین های حمل بار مانند نیسان، کامیون و خاور با تجهیزات ایمنی مناسب هستند. خاورها و کامیون های مورد استفاده در این شرکت ها مسقف بوده و تمامی دیواره های پوشاننده آن ها با استفاده از تجهیزات با کیفیت عایق بندی شده است. کف تمامی وسایل نقلیه جهت حمل اثاثیه نیز کاملا عایق بندی بوده و با تجهیزات ضد ضربه بسیار مناسب پوشانده شده است. این اقدامات به کاهش ضربات ناشی از جا به جایی کمک نموده و مانع از بروز خسارت های ناشی از شکستگی خواهد شد. نحوه جا به جایی و چیدمان اثاثیه بسته بندی شده تحت نظارت کادر مجرب و آموزش دیده در شرکت های باربری اهمیت بسیار زیادی داشته و مانع از ایجاد خسارات و صدمات شدید در جا به جایی ها خواهد شد. داشتن وسایل نقلیه در سایز های متفاوت از جمله مزیت هایی است که باربری جردن داراست.

حمل و نقل های خارج شهری

خدمات شرکت های باربری در جا به جایی های خارج شهری اهمیت بسیار زیادی داشته و کمک شایان ذکری به این گونه از جا به جایی و حمل و نقل ها خواهد نمود. داشتن بارنامه و بیمه نامه باربری از مهمترین خدمات این شرکت های باربری به شمار آمده و بسته به نوع حمل و نقل و بسیاری از فاکتورهای دیگر، هزینه های متفاوتی خواهند داشت. باربری جردن به صورت شبانه روزی از تمامی نقاط تهران به سراسر کشور آماده ارائه سرویس و خدمات است. 

وظایف شرکت های باربری

امروزه شرکت های باربری از بخش های مختلفی با کادر مجرب و متخصص در همان زمینه تشکیل یافته و بسته به نوع درخواست متقاضی، نیروهای متخصص به محل اعزام خواهند شد. این افراد متناسب با نوع حمل اثاثیه، وسایل قابل حمل، تعداد طبقات، مسافت مسیر جا به جایی و وزن اثاثیه، تجهیزات مناسب و مورد نیاز را با خود همراه داشته و از وسیله نقلیه مناسب در این زمینه استفاده خواهند نمود. یکی از وظایف قابل توجه شرکت های باربری، جا به جایی و حمل و نقل تجهیزات سنگین و بزرگ مانند پیانو، تردمیل، گاوصندوق و یخچال های بزرگ صنعتی است که انتقال آن ها در حالت عادی و بدون استفاده از کادر آموزش دیده، بسیار دشوار و ریسک پذیر خواهد بود. ضمانت و گارانتی اثاثیه از جمله خدمات ارزنده است که توسط باربری جردن به مشتریان عزیز ارائه می شود. 

 

خدمات باربری جردن

 

خدمات شرکت های باربری

امروزه شرکت های باربری به شکل آنلاین و غیر حضوری نیز قادر به ارائه خدمات 24 ساعته به متقاضیان بوده و احتیاج به مراجعه و نوبت دهی حضوری نخواهند داشت. سایت های رسمی شرکت های باربری، تمامی خدمات مربوط به حمل اثاثیه را با هزینه های مربوطه قید نموده و می توان با مراجعه به این سایت ها از خدمات و هزینه های قابل پرداخت سرویس های شرکت های باربری مطلع گردید. در انتخاب شرکت باربری باید به خدماتی که توسط آن ارائه می شود توجه کرد از این رو باربری جردن در ابتدا خدماتی که می خواهد به شما ارائه دهد را اطلاع می دهد. باید توجه داشت که تمامی خسارات و آسیب های وارد شده به اسباب و محموله های باربری بر عهده شرکت های باربری بوده و بنا به بیمه نامه و بارنامه تنظیم شده، تمامی خسارات به شکل کامل پرداخت خواهند شد.

برای رزرو اینجا کلیلک کنید. یا با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید (در ایام تعطیل باز است).

ظفر، جردن، میرداماد: 22885146
ونک: 88064182
شیخ بهایی: 88053683
یوسف آباد: 88036654
کردستان:88047460
شمیرانات، تجریش: 22862584
گاندی: 88032516
شیراز: 88615316
ملاصدرا: 88039251
غرب تهران : 44326069
خیابان ولیعصر: 88042809
شهرک غرب: 88370070
سعادت آباد: 88370071
امیر آباد : 88042809
خط ویژه : 88060002

تصویر اصلی محتوا

پرسش و پاسخ