همه ما از وجود حشرات ریز مثل مورچه و سوسک در گوشه و کنار منازلمان منزجر میشویم و ازبین بردن آنها از بزرگترین دغدغه هایمان محسوب می شود . خوب است بدانید که این امر در زمان جا به جایی به منزل نو و جدید از اهمیت بسیار بالاتری نیز برخوردار می شود . طبعا هیچ کدام از ما دوست نداریم که حس و حال خوب حاصله از وارد شدن به خانه نو و محیط جدید را با دیدن این موجودات دوست نداشتنی برای خودمان تبدیل به یک روز دوست نداشتنی با خاطرات بد تبدیل کنیم  و همه ما در اینباره با همدیگر هم عقیده هستیم . با توجه به این موضوع چاره چیست ؟ چه باید کرد تا از دست این موجودات قبل از ورود به منزل جدید خلاص شد ؟ شرکت باربری شیخ بهایی  در ذیل این مطلب راهکار های موثری را درباره این مهم به شما ارائه خواهد داد .

اگر دوست ندارید به محض ورود به خانه جدیدتان اولین کسانی که ملاقات میکنید همسایه های ناخوانده شما باشند که خانه شما را تبدیل به محل عبور و مرور سوسک‌ها می کنند ، حتما و حتما به نکات زیر توجه و آنها را دقیق رعایت کنید :

1. حتما و حتما قبل از انتقال وسایتان ، منزل جدیدتان را به خوبی تمییز و نظافت کنید .

2. وسایلتان را هم قبل از انتقال به منزل جدید به خوبی گردگیری کنید و شست و شو دهید چون در غیر این صورت احتمالا دو حالت زیر برایتان رخ میدهد :

1) یا شما سوسک‌ هایی را که در منزل قبلی تان بوده همراه با وسایل تمیز نشده خود به منزل جدید آورده اید

2) یا در صورت تمیز نکردن منزل جدید قبل از ورود به آن ، در حین جا به جایی به خاطر شلوغی اوضاع اصلا خبردار نمی ‌شوید سوسک‌ های موجود در منزل جدید تان به سرعت وارد کارتن‌ ها و وسایل باز نشده می ‌شوند و در این صورت تلاش های بعدی شما برای ریشه کن کردنشان از طریق تمیز کردن منزل تقریبا بی فایده خواهد بود .

* حتما توجه داشته باشید که بهترین و مناسب ترین زمان برای سمپاشی منزل نو تان قبل از زمان جا به جایی و ورود به منزل است چرا که در این صورت نه  بوی سموم اذیتتان میکنند نه شما بخاطر رفت و آمد دائمی در منزل به صورت نا خواسته بعث پاک شدن سموم می شوید .
نکته ی حائز اهمیت دیگر این است که حتی اگر بتوانید بعد از اتمام کار کارگر ها تمام درز ها و در و دیوارها را تا مدتی بسته نگه دارید از این طریق به سم ها فرصت بهتری خواهید داد و آن ها بهترین اثر خود را نشان می دهند .

تصویر اصلی محتوا

پرسش و پاسخ